úterý 4. dubna 2017

Blaho aneb Lomec

Byli jste někdy na Lomečku? Na Lomečku u Vodňan? U Šedých sester? Ne??? Tak to jste udělali velkou chybu:-).

Jak jste si jistě všimli z mých posledních příspěvků, došla mi energie. Byla jsem ko...K tomu všemu se přidaly jisté další zdravotní obtíže(mé-naštěstí) a bylo jasné, že prostě musím vysadit. Odjela jsem s partou těch nejlepších žen a načerpala energii novou...duchovní, duševní, fyzickou...mnoho tíže odevzdala Bohu, nechala za sebou a odešla vyzbrojena novou silou a nadhledem...a učím se mít odstup...od toho, co mě zbytečně vysává...

A děti? Byly s tatínkem doma, všichni přežili, všechno zvládli...Díky Bohu;-)...a díky tatínkovi:-).

No posuďte sami...není tohle nádherné místo?


Budova kláštera

Místní kostel
Prostor pro sloužení bohoslužeb venku...na léto ideální:-)
Můj pokojíček:-)
Výhled z okna...ráno jsem viděla srnku...ale na fotce už není...jsem to nestihla:-).
Jedno ze zastavení křížové cesty
...a sasanky kam se podíváš:-)...

Žádné komentáře:

Okomentovat