pátek 21. dubna 2017

Duben

Poslední dobou jsem měla pocit, že na něco zapomínám. Nemohla jsem přijít na to, co to je, ale nějak mi to pořád nedalo a hlodalo to v hlavě. Až včera jsem si uvědomila, že jsem dlouho nepsala na blog. Kouknu a ono je to skoro dvacet dní. Omlouvám se všem, kteří pravidelně nakukovali a nic na ně nevykouklo:-).

Co jsme tedy celý ten duben dělali?

Zamilovali jsme se do vodovek a malovali a malovali a malovali...
Modelovali jsme...
...jak jinak, než draky a rytíře...

Vozili jsme kočárek...

...a dělali dračí zoo:-)...
...a udělali dětem na zahradě tabuli...ihned se do ní zamilovaly a my byli hrdí, jak dobře jsme to vymysleli:-).
A také byly VELIKONOCE. Nádivka byla, mazance byly, vajíčka byla...ale vše zmizelo tak rychle, že fotit jsem nestihla:-). Bylo to pěkné, odpočinkové a duchovní. 

Jen to počasí se mi nějak nelíbí. To, jak moc je bláznivé, vidíte i z fotek. Jeden týden chodíme skoro v letním oblečení a týden nato vytahujeme už uklizené zimní bundy. Nu což...asi si musíme na to pravé jaro počkat...nebo...třeba...si nějaký Šmoula hrál se strojem na počasí;-).


Žádné komentáře:

Okomentovat