čtvrtek 23. listopadu 2017

Botičky a kabelky


Boty...nové boty...úžasné boty...kožené boty...láska na první pohled! Nikdy jsem nevěřila, že bych mohla milovat boty, ale je to tak. V mém životě bylo několikero bot, které jsem měla ráda a nosila je do roztrhání nebo prochození podrážek, měla jsem je ráda, ale nemilovala jsem je. Pokud jsem je umazala, poškrábala nebo byly pošlapány, nevadilo mi to. Stačí ale potkat někoho, kdo boty tak miluje, že schová svůj magisterský diplom a zahodí práci, pro kterou léta studoval a jde prodávat boty. Má milovaná Magduška, ta, která najde boty přímo pro vás, ta která mě vysvobodí od cesty do obuvnictví a zazvoní mi u dveří...s úsměvem a jiskřičkami v očích...obklopena taškami plných krabic s botami...a nechvátá...ta, která našla boty, do kterých jsem se zamilovala...a hned dvoje...

...první tyto...krásné červené Coca-coly...a nebyla bych to já, kdybych si k nim rovnou neušila kabelku:-)...



...a druhé tyto...nejúžasnější, nejpohodlnější kožené boty v naprosto dokonalém odstínu...och...


...bohužel mi teď nezbývá čas ani energie na ušití dokonale ladící kabelky...ale prozatím jsem sehnala tuto...není úplně dokonalá...odstín není báječný...ale vlastně jsem spokojená:-).


Žádné komentáře:

Okomentovat