pondělí 6. února 2017

Motol, Motol a zase Motol

Poprvé z mobilu...
Moji milí čtenáři, přátelé blízcí i vzdálení,
ani netušíte jak divné to je. Co? Všechno? Když jsem doma a mám nějaký emoční přetlak, sednu k počítači a vypíšu se a uleví se mi. Teď to ale nejde. Sedím v Motole v pokoji a přetlak mám takový, že kdybych byla solární panel, vyrobila bych energii pro celou Prahu.
Anička už toho má dost. Všechny ty zdravotní potíže se stále točí dokola. Jen co se v pokoji objeví sestra, doktorka nebo i uklízečka...prostě kdokoli v uniformě, spustí řev, kope nožkama a volá:"Ne, ne,neee!" Já taky volám a křičím, ale jen uvnitř, protože musím být v klidu, aby byla i ona.
ALE my jsme holky silné a šikovné a jen tak nás ta depka nedostane. V mezidobích kontrol a vyšetření si hrajeme, tulíme se, učíme se znaky a běháme po chodbě.
Možných teorií, co že to Aničce je, je mnoho. Nejvíc nás straší ta, že má další nádor v bříšku. To by byla snad ta nejhorší varianta. Když jsem měla tendenci bulet a smutnit, řekla jsem si:"A co s tím uděláš? Nic. Změníš to? Ne." Takže mi zbývá jen zvednout hlavu, vypnout ramena a s pokorou čekat na výsledky...a pak, bez ohledu na to, jaké budou, dál s bezmeznou láskou a pokorou pečovat a tak jako doposud děkovat za každý společný den.

3 komentáře:

  1. Marti, to je tak hezky napsané. Slovo "hezky" není asi na místě, ale prostě to chytne za srdce. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, ty statečná Martino....tak ráda bych Vám pomohla...a tak se jen stále modlíme a vyprošuji sílu a pokoj a radost z těch nejmenších věcí, které jsou těmi největšími...ať strach nikdy nevyhraje!!!
    "Dokonalá láska strach vyhání".

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím na Tebe i na celou Tvoji rodinu. Zavolám Ti, teď ale nemůžu, mám slzy v očích...:-( Anička

    OdpovědětVymazat