středa 22. února 2017

Zpětně...

Nějak mám pocit, že bych měla víc psát a fotit, ale ani na jedno není čas. Doma je šrumec. Aninka je lepší, ale úplně dobrá není, však vím, chce to čas. Každopádně je to pro mě náročné, protože se nám zmnožily pečovací úkony, které jsou nutné. Do toho běžný chod domácnosti a vyvařovací rozmazlování, aby se nám Andulka zakulatila, protože hrozně moc zhubla. Peču a vařím(v rámci Andulčiny diety) a sem tam nás všechny rozmazlím. Třeba Ondíka tím, že je doma a nechodí do školky.
...a jako odměnu jsem dostala tři dny pohody s mamkou. Přijela, pomohla, hrála si s dětmi a hecla mě do domácích prací, které jsem odkládala. V pondělí jsme si s mamkou zašly do kina. Miluju tě modře je fakt oddychovka plná vtipných hlášek:-)... a další dny jsme v klidu a v pohodě střídavě vegetily a pracovaly...a taky pekly...dnes naše milované buchty.
Musím si to doma užít, však už v neděli zase nastupujeme s Aninkou do Motola...letí to no.
A abyste neřekli, že vůbec nefotím, tak tady máte něco málo na kukandu:-).

Touhle kachničkou z farmářského dvorku mě manžel přivítal doma...

Anička a kocour, to je dvojka....ona ho miluje a on to (pro to teplo doma) vydrží :-)

...a tímhle dortem jsem zase já přivítala mamku:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat