úterý 6. února 2018

Na VÁŽKÁCH

Úplně první objednávkou tohoto roku bylo 20 pytlíků velikosti A4 a cca 50 pytlíků velikosti A5. Součástí této objednávky byl požadavek vzoru vážek, protože je moje švagrová miluje. A na co jí bude tolik pytlíků? Na ptáky...žádné dvojsmyslné domněnky, prosím;-). Moje švagrová je nadšenou ornitoložkou a pytlíky užije při odchytu a kroužkování ptáků. Na detaily se mě prosím neptejte. Já si s opeřenci nerozumím, představa, že si mi (byť jen jeden z nich) sedne na rameno...neee díky:-).
Šití bylo prima. První polovinu objednávky jsem již odevzdala a to nadšení, které způsobila, opravdu těší:-). Došívala jsem v noci, asi do jedné hodiny, ale foto jsem zvládla:-).

Usínala jsem spokojená...zato ráno mě málem trefilo. Chtěla jsem pokračovat v šití dalších zakázek a ejhle...stoj nechtěl. Pokoušela jsem se ho promazat, rozebrat, poštelovat, ale nic nefungovalo. Kamarádka to výborně definovala...ušila jsem ho k smrti. Začala jsem hned hledat servis a vyhlížela nový stroj. Výsledkem bylo jen moře slaných slz a bezbřehé zoufalství. Servis trvá týden, nový je příliš drahý a ani jedno, ani druhé si teď nemůžu dovolit. Půl dne jsem se tím trápila...pak jsem si před stroj sedla, pohladila ho, znovu se rozplakala a prosila, aby mi ještě vydržel, aby neumíral...ne dnes...a netuším, jak se to stalo, ale stroj najednou fungoval. 

1 komentář: