úterý 13. března 2018

Logo:-) a óda na Bedřišku

Ano...prostě a jednoduše...mám své logo. Ti z vás, kteří na blog sem tam nakukují, si jistě všimli:-). A jak se to všechno seběhlo? Jednoduše. Když si Magduška přišla vyzvednout svou objednávku, donesla mi ukázat šaty, které by chtěla ode mě ušít...časem. Šaty byly krásné a potěšilo mě, že na nich není nic těžkého a že je svedu:-). Jak jsem je tak zkoumala ze všech stran, zasvítila na mě cedulka s logem autorky a v hlavě mi proběhlo...jooo...já chci taky svou cedulku...otisk...podpis na oblečení a jiných věcech, které ušiju...

...a pak už to šlo rychle. V jednu chvíli jsem přemýšlela nad tím, kterou výtvarnici oslovit a vzápětí jsem měla pro jedno logo výtvarnice dvě:-). Nakonec zůstala jedna...Barča alias Bedřiška...její grafiky a nádherné...mnou milované, zbožňované a neustále nošené náušnice...najdete na Fleru. Grafiky tu a náušnice zde. První nápady na logo vznikly u čaje u Barči doma...za bzukotu našich dítek a vtípků našich manželů. Za týden bylo logo na světě. Barča poslala několik návrhů a ten hrnečkový mě získal hned...už jsme jen společně doladily tvar, barvu a počet puntíků:-)...a cena?

To máte tak..známe se...naše životy se tak zvláštně propletly, že by vysvětlování všech těch proč a jak vydalo na samostatnou knihu...prostě a jednoduše...domluvily jsme se na směnném obchodě. Barča mně udělá logo a já jí ušiju něco pro Hedviku...ale když jdete na návštěvu k výtvarnici, je to nebezpečné;-). S Jiřím jsme si na první pohled zamilovali jednu její grafiku, která jim visí v chodbě...a pochopte...MUSÍME ji mít doma:-). Takže se ten náš směnný obchod drobátko rozšířil...

...a čím víc mailů jsme si vyměnily...tím jsme byly nadšenější a naši muži nešťastnější...protože, lidičky...ona je Barča má spřízněná duše! Spřízněná v podnikavosti, tvořivosti, veselosti, energičnosti, spřízněná svým původem, protože je stejně jako já děvče z hornického kraje...a hlavně...jsem konečně objevila někoho, kdo se mnou bude nadšeně vymetat výstavy...JOOOOOO...

...a nejen že bude...ale už i vymetal:-). V úterý 6.3. jsem po šesti letech usedla do autobusu směr Praha a společně s Barčou se kochala na výstavě Grafika roku. To vám je blaho mít s sebou expertku, která učí grafiku na PF JCU a podrobně a dokonale vám dokáže vysvětlit, jak se která technika dělá. Po výstavě jsme si vychutnaly kávu a slaný croissant na Václaváku a následně jsem málem dostala infarkt(pššššt Baru) v Obecním domě na výstavě Kamila Lhotáka, který ve svém dětství strávil pár let v mém rodném městě:-).

Všechno, co jsem s Barčou podnikla, bylo super, všechno, co od Barči mám, je krásné...a jsem si jistá, že naše spolupráce ještě není u konce;-).

Na mlsánku(jak říká Ondík, když žadoní o něco sladkého) přidávám pár fotek:-)




Lenka Vilhelmová...můj favorit:-).



Ivo Křen...Barči favorit:-).



Naše krásné cedulky:-). Těším se, až naskladním vyrobené oblečení na fler...a třeba...někde...někdy...potkám neznámého člověka...který bude mít na sobě mé oblečení:-)...jsem si jistá, že blahem povyskočím:-).



Tadááá...Barči naušnice...toto je foto mé sbírky před rokem...teď jich mám minimálně třikrát tolik...a ty červené nemůžu najít:-(...

Žádné komentáře:

Okomentovat