sobota 17. března 2018

Super film

Poslední dny toho bylo hodně. Hodně práce(díky Bohu za to!). Moje únava je snesitelná, ale stroj to zase nevydržel. Opět zlobí. Beru to. Mé nároky jsou nad jeho možnosti. Objednala jsem tedy nový...na doporučení. Snad splní to, co od něj potřebuju. Jestli ne...tak mě trefí...stojí mooooc peněz...

Po tom všem stresu, jsme usoudila, že je třeba vypnout a celý den jsem si (mezi běháním kolem dětí, dělání kolo kolo a posloucháním Ondíkových ód na lego minecraft) četla...skvělou knihu Zeď vzpomínek od Anthonyho Doerra. 

Večer jsem knihu odložila a nachystala zobání a víno a společně s Jiřím shlédla film CAPOTE, který doporučovala Soňa Malinová na svém blogu. Pokud nevíte co s dnešním(nebo jiným) večerem, směle do toho. Litovat nebudete!

Žádné komentáře:

Okomentovat