pátek 1. července 2016

Anča je kočka

Je to už nějaká chvíle, kdy měli v Kiku příze, pěkné, bavlněné a hlavně celkem levné. Nakoupila jsem dostatek klubíček na svetr pro Aničku, Ondíka i pro sebe a našla jsem super návody, podle kterých nám svetříky vytvořím.
 První jsem se pustila do svetříku pro Aničku. Návod jsem hledala na stránkách Dropsu i na youtubu. Vyhrál tento video návod. Paní nebo slečna, která ho natočila má velice příjemný hlas a vše bylo velmi přehledné a jasné. Pokud se tedy chystáte něco podobného vytvořit, tak vřele doporučuji:-).
Svetřík je háčkovaný, takže šla práce pěkně od ruky. Teda...když zrovna Anička nepárala:-), protože se mi několikrát stalo, že jsem si večer zapomněla košík s háčkováním na sedačce a ráno Aničku po snídani vypustila (:-) matky pochopí) a šla stlát postele. Než jsem si jí všimla, měla za sebou kus práce a všude kolem sebe, před sebou i na sobě měla namotanou vypáranou přízi. Seděla, hleděla na mě, jednou rukou tahala šňůrku a v druhé držela háček a píchala do zbytku svetříku:-). Tvářila se důležitě a pobrukovala si nějakou píseň. Myslím, že si "zpívala" Holku modrookou:-), ale jelikož nemluví a jen vydává zvuky v určité melodii, tak to klidně mohlo být něco úplně jiného:-). Když jsem jí dělala tyty, koukala na mě nechápavě a v klidu pokračovala v práci:-). V duchu jsem se smála a taky jsem byla trošku pyšná, protože mě vlastně napodobovala a jdu jí dobrým příkladem;-)(ne v párání, ale v háčkování:-)...nebo, že by to bylo úplně jinak? :-)).
Zpět ke svetříku. Práce šla od ruky, bavilo mě to a jelikož si tchánovci (díky jim za to) vzali prcka na víkend a Anička byla extrémně hodná (ten víkend objevila kouzlo vaření a zamilovala se do Chaloupky na vršku), měla jsem dost času na tvoření. Háčkovala jsem dlouho do noci a ejhle. Svetřík byl za víkend hotový. 
Pravda...ještě další týden čekal na knoflíky a další víc jak týden (to už nebylo hlídání a školka padla, protože jsem zase smrkali a kašlali:-)) jsem háčkovala baretku, bez které by Anuščin nový outfit nebyl dokonalý:-).

Kdyby někoho zajímala velikost a spotřeba materiálu:-), tak jsem na svetr velikosti cca 86-92 spotřebovala 3,5 klubíčka (jedno mělo 50g, takže necelých 200g) a na baretku dvě klubíčka (100g). Háčkovala jsem háčkem velikosti 4:-).

Svetřík zpředu. No nejsou ty knoflíky božíííí:-).


Zezadu, ale to asi každému dojde, že:-).


Baretka. Vidíte ten knoflík? Ten mám v šití už víc jak rok a konečně se dočkal a dělá parádu:-).

Baretka z druhé strany;-). 

Omlouvám se za nekvalitní fotky. Bohužel nevlastním žádné slušně fotící zařízení:-(.

Žádné komentáře:

Okomentovat