pátek 22. září 2017

Léto bylo...II.

...a my vyrazili do Písecké Sladovny...Děti byly nadšené. Ondrášek se okamžitě připojil k partě dětí, která si hrála na mravence. Dvě skupiny dětí si navzájem "kradly" mravenčí vajíčka a z rodičovské perspektivy se to v místním mraveništi hemžilo stejně, jako v mraveništi opravdovém. Aninka pořád jen volala:"Mami, hele." Já jsem za ní poslušně cupitala, pomáhala jí nosit mravenčí vajíčka, vyprávěla jí o životě mravenců a trošku mě mrzelo, že jsem na tu skluzavku moc velká a že nemám čas přečíst všechny informace v okýnkách, protože to moje děti nebavilo. Vždy jen objevily nové okýnko a zase utíkaly dál. Fotek je spousta, ale všechny rozmazané...jsou důkazem toho, jak moc to v mraveništi žilo:-).







Laboratoř...další skvělá místnost ve sladovně. Člověk by nevěřil, jak dlouho se děti zabaví jednoduchými činnostmi...ťukáním do dřívek zavěšených na vlasci, máváním stuhami, kreslením na papír při jízdě na skateboardu nebo při houpání v houpací síti...Klobouk dolů před těmi, kteří toto vymysleli. Moc jim všem děkujeme, bylo nám tam dobře...a ne naposledy:-).



Žádné komentáře:

Okomentovat