pátek 5. srpna 2016

Finito:-)

Huráááá....prokletý svetr jest dopleten:-). 

Pamatujete? Psala jsem o něm tady. Začátek byl dost krušný, viz předchozí článek, ale pak už to šlo hladce:-). Doslova. Celý trup se plete pěkně dokola, hladce a to to sviští. Člověk zvládne i koukat na televizi...pokud tam ovšem něco je, jakože není:-). U pletení nejradši poslouchám Radiožurnál. Dopoledne i večer po desáté vysílají rozhovor se zajímavým člověkem, takže si odpočinu, dělám co mě baví a ještě se něco přiučím. No uznejte, není to maximálně využitý čas?
Občas se zadařilo a dostala jsem se s pletením na zahradu. Snažila jsem se při pletení chytit i nějaký ten bronz, ale marně:-). Tolik těch příležitostí zase nebylo :-(...a nikdy netrvaly dlouho, protože se ozvalo nějaké to MAMÍÍÍ, Martííí nebo uááááá a pletení letělo do košíku. Stejně to miluju, ten pocit, když mě volají a já si trochu zoufám, že mi končí chvilka klidu...ale pak je vidím, oni vidí mě a rozzáří se jim očička a když jim pomůžu nebo je "zachráním", obtočí svoje ručičky kolem mého krku, nožkama mě sevřou v pase a přitulí se. Je to prostě BOŽÍ a doufám, že to bude trvat věčně. Nechci aby mi vyrostli...achjo:-). No nic, nechala jsem se unést.

Zpět ke svetru. U pletení jsem občas chytala bronz...tedy, pokoušela jsem se chytat bronz. Když bylo moc velké horko a na slunci jsem se spíš smažila, než opalovala, vzala jsem roha do stínu:-). Hned toho využil náš Cipísek a přitulil se mi k nohám. Upřímně, udělat to manželovi, zbláznil by se, protože by mu bylo pekelné horko, ale mně na nohy není dost horko snad nikdy:-). Navíc, takové kocouří tulení, je k pletení úplně ideální. 

Na internetu jsem členem jedné skupinky, která je zaměřena na pletení. Světe div se, většina pletařek vlastní kočky a často jsou na fotkách společně s výtvory:-). Často bývají na fotkách také hrnečky s kávou a stohy knížek:-). Možná patřím do nějakého lidského poddruhu:-)...pletařka domácí...nebo obecná:-)?

Buď jak buď, svetr pomalu přibýval a já se radovala a těšila se, až ho obleču. Už jsem se při pletení nesetkala s žádným problémem, nic mě nepřekvapilo. Snad jen to, že jsem si myslela, že mě ten hladký trup bude bavit víc než rukávy, které byly vzorkované, ale chyba lávky. Trup sicerychle přibýval, ale už jsem se těšila na nějaké dobrodružství, které vzorečkované rukávy zaručovaly. Ty jsem pletla zásadně v noci, když děti spaly, protože jsem musela počítat a soustředit se, abych neudělala chybu. Což přes den opravdu nejde:-).

Suma sumárum...i přes počáteční lapálie a párání, jsem s návodem spokojená. Byl srozumitelný, poměrně jednoduchý, svetřík mě vyšel cca na 350Kč (příze byla v akci:-). Spotřebovala jsem 9,5 klubíček (9,5x50g). Pletení mám dost utažené, takže spotřebu mám vždy vyšší:-) a navíc jsem oproti návodu udělala dlouhé rukávy(místo třičtvrtečních) a trup jsem prodloužila cca o 5cm. Svetřík je lehký, příjemný a cítím se v něm dobře.
Chcete ho vidět? Tady je...
Tak co? Líbí? Komentáře uvítám, ať nemám pocit, že to píšu jen pro sebe:-).
Pa a dobrou noc(pokud to čtete hned po vložení)...dobré ráno(pokud to čtete u ranní kávy, čaje nebo tak)...a pěkný den(pokud to čtete kdykoli během dne):-).

5 komentářů:

  1. Marti, svetřík vypadá úžasně, jsi velká šikulka, žádný šev na boku a ty rukávy.... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Pavlí. Byl pletený od krku, v jednom kuse, takže žádné sešívání:-)...to já totiž nesnáším:-).

      Vymazat
  2. Moc hezký a moc Ti sluší:-) Měj se hezky Anička Ku

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ta kočka, to je moje švagrová lidi :)

    OdpovědětVymazat