sobota 17. prosince 2016

Velké věci


...se v tento adventní čas dějí...

Poslední dobou se kolem nás dějí tak krásné věci, že se nestačím divit. Jen a jen mě utvrzují v tom, že to s tím naším světem není tak špatné, jak se zdá. Lidi, vypněte televize. Přestaňte sledovat všechny ty kriminálky, děsivé příběhy a bahno, kterého jsou plné zprávy. Vypněte to všechno a žijte každým okaMžikem. Uvidíte, že svět je dobrý.

Tak a teď jste určitě zvědaví, co dobrého že se to děje. Děje se toho hodně. Letos se jako zázrakem sešlo mnoho dobrých lidí, kteří se rozhodli Aničce a Ondráškovi udělat hezčí Vánoce. Všem moc děkujeme!!!!Někteří(Verča a Lucie a spol.) uspořádali charitativní noční běh - všichni mají můj obdiv, někteří(paní Lucie a spol) se složili Aničce na vysněný dárek a někteří(tajemná vědkyně z onkologie a spol.) sehnali pro Ondráška vysněné červené kolo. Všichni jsou prostě Boží!!!!Díky díky, budeme mít krásné Vánoce!!!

A když už jsem u toho děkování, děkuji i nadaci Dobrý anděl, která nás podporuje celoročně a nebýt jí, nemáme se tak, jak se máme. Jen díky nim jsme zvlášť v loňském roce měli na zaplacený hypotéky a nemuseli jíst suchý chleba...i když nám nezbývalo ani na nové boty pro nás dospělé...Pokud tedy teď, před Vánoci přemýšlíte, že byste přispěli na nějakou nadaci, Dobrý anděl je skvělá volba. Opravdu pomáhá rodinám, které to potřebují a díky ní se my rodiče, můžeme soustředit na děti a víme, že tu za námi stojí armáda Dobrých andělů, která nám pomůže vyřešit to ostatní. Opravdu moooooc díky.

Tak a teď pár okaMžiků od nás...
Naše malá princezna:-). Sama si donesla sukni, abych jí ji oblékla, pak utekla do pokoje a přišla s čepicí(asi korunkou;-)) a s baterkou:-). Tento narozeninový dárek u nás vede. Jakmile se venku setmí, mám zákaz rozsvítit v pokojíčku, běhají, dělají světlo a riskují vlastní zdraví, protože lego bývá všude:-)....asi po legu neumíme chodit jen my, dospělí;-). Ondík je tak rychlý, že není možné ho zachytit nerozmazaného.

Jediná procházka za posledních  čtrnáct dní....jediný den, kdy byly víc jak tři nad nulou a děti ještě nebyly nemocné. Ondík stál u kolotoče a volal: "Honem, holky moje, nasedejte...nebo vás sežere obrovský drak....honem, už chrní(to není překlep) plameny:-)." 

Tatááá...Anička v nové bundičce a čepičce, honem utíká za Ondráškem, aby jí ten drak nesežral:-). Šálu jsem jí upletla. Přízi jsem měla víc jak dva roky. Kupovala jsem ji, když byla Anička ještě v bříšku. Ondráškovi jsem koupila stejnou, jen modrou a upletla mu šálu hned(má ji na fotce u kolotoče), ale s tou pro Aničku jsem otálela...nejdřív jsem nevěděla, jestli se vůbec narodí a pak jsem měla strach, jestli se přes ní s trášou neudusí. ALE...vzala jsem ty nejsilnější jehlice, očka jsou velká, prodýchne je a krček má přesto v teple;-). No nejsem já geniální;-)(haha).

U nás se teď maluje...Ondrášek kreslí rytíře a draky a Anička cosi, co vypadá dost precizně:-). Nejraději kreslí ale na zemi...nechápu proč....

Aha...tak asi proto, že si u toho můžou i lehnout....kreslit v téhle poloze, vydržela Anička i půl hodiny....má můj obdiv.

...a když se stane, že někdo náhodu nahází všechny čisté papíry pod stůl, nevadí, kreslit se dá přece i na stůl;-)...




Ondráškovi rytíři:-)... na hlavě mají "přiklopovou" helmu s pérem, v ruce dýku nebo meč a v opasku další zbroj:-).

Ondrášku obrovský "trašlivý" drak, který "chrní" oheň.

A tohle je Aničky precizní práce:-).

Obrázky dětí jsem fotila před chvilkou....byla jsem líná je sundavat z lednice, tak snad váš zážitek z jejich umění neruší naše magnetky:-).

Přeji Vám všem klidné nadcházející dny. Nechť nás ten všeobecný mumraj a "blbá" uhoněná nálada nesemele:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat