čtvrtek 19. ledna 2017

Dopleteno


Hned po třech králích jsem sklidila vánoční výzdobu a přišlo mi tu nějak prázdno, tak jsem udělala maličkou parádu na stůl:-). Taky máte pocit, že když svítí v domě svíčka, je najednou větší pohoda? Na mě to tak působí...
A když svíčka pěkně hoří...a děti jsou hodné nebo spí, uvařím si kafe a pletu. Od podzimu mám rozpletený svetr pro Ondráška. Tak trochu jsem tušila, že bude o něco větší. Každopádně se mi pletl skvěle. Návod opět z Dropsu, vše skvěle vysvětleno a práce utíkala od ruky báječně...samozřejmě i díky novým jehlicím, které mi nadělil Ježíšek.
Přála jsem si je už dlouho a srdce mi zaplesalo, když pod
stromkem byly. 
Přízi jsem koupila v Kiku, prodávali balení po šesti klubíčkách. Barevně je prostě nádherná. Bohužel jsem opravdu pletla špatnou (větší) velikost a tak mi už příze na légu nezbyla, ale sehnala jsem alespoň trošku podobnou jedné nitce v přízi, tak to snad nevadí. Ondínek se radoval...a když svetr oblékl...a byl v něm jako duch...řekl, že to nevadí, že do něj doroste. No to bude mít prcek co dělat:-). Bude mu tak za dva roky, když to dobře půjde...tím pádem jsem ho odložila do hlubin skříně a nemám vůbec chuť dokupovat knoflíky...ale...u pletení jsem si odpočinula a už vím, že musím plést svetry velké podle věku, nikoli podle aktuálního čísla velikosti:-).
Rozmýšlíte-li se, zda plést a zda plést podle dropsu...tak jednoznačně ano...návody jsou fajn, srozumitelné a přehledné....a výsledek je krásný...i když třeba pár let čeká ve skříni:-)...

Žádné komentáře:

Okomentovat