středa 4. ledna 2017

PFko

Už nějaký ten den píšeme za datem rok 2017.
Trochu mě to nutí ohlédnout se za rokem předešlým. Myslím si, že to byl rok zajímavý. Připravil pro nás mnoho radosti a pokroků, třeba Aničky první krůčky, pro Ondíka novou školku, Jiří se odhodlal hlídat Aninku a narodila se mu několikera rejnočí mimina a já získala pokoj v tom, že se o ni postará i někdo jiný než já. Prožili jsme několik krizí, každý své, několik společných a všechny, ač se zdály nepřekonatelné, ukázaly se nakonec jako neskutečně ozdravné a my se díky nim posunuli dopředu.
Doufám, že takový dobrý pocit, jaký mám z toho roku předešlého, budu i mít na konci roku tohoto.
Je zvykem si dávat nějaká předsevzetí. Mně to moc nejde, protože jsem člověk, který je nikdy nedodrží, a tak si je většinou nedávám. Pro tento rok ale přece jen nějaká předsevzetí mám. Chci zkusit méně uklízet a najít si víc času pro sebe. Chci vařit zdravěji a lépe(to mi nejde, kuchařka nejsem vůbec dobrá). Chci se víc modlit za svého manžela a chci naučit Aničku mnoho nových znaků, aby se nám společně lépe komunikovalo...a moc si přeju vytvořit na zahradě okrasný záhon a starat se o něj tak, aby neumřel...jako všechno, co jsem dosud zasadila;-)...ale s tím mi pomůžeš ty, Jani, viď;-)?

Moji zlatí čtenáři, ať je tento rok 2017 pro vás rokem krásným a obohacujícím.

 Ať přijímáte případné krize s pokorou a důvěrou, že jsou nutné pro to, aby se něco ve vašem životě vylepšilo. 

Ať dokážete v plnosti milovat, žít, radovat se...a děkovat, přijímat a čekat. Nechť je trpělivost a pokora vaší korunou. 

Ať máte pokoj v srdci a otevřené uši...abyste nepřeslechli Boží výzvy...ať jste solí a světlem tohoto světa.

Děkuji, že tu jste a budu ráda, pokud se mnou a s mou rodinu strávíte čtecí chvilky i v tomto celém roce.

Žádné komentáře:

Okomentovat