středa 11. ledna 2017

Zpětně tři králové




Na tři krále jsem upekli tříkrálovou bábovku se zapečeným penízkem. Zapekli jsme dvacetikorunu. Jednak proto, že je dost velká a věřila jsem, že ji nikdo omylem nespolkne;-)...a hlavně proto, že je na ní přece ten svatý Václav, viď maminko;-). Ondík byl celou to akcí nadšený. Pomáhal míchat těsto, hlídal troubu, aby se bábovka nepřipálila a pak zdobil korunou...a celý den nejedl nic jiného, než tu bábovku, protože chtěl ten kousek s penízkem. Ke všemu neštěstí jsem penízek objevila já, ale povedlo se mi ho tajně strčit Ondráškovi. Kdybyste viděli tu radost a ty jiskřičky v očích, to bylo skvělé. Letos jsme pekli poprvé a rozhodně budeme v téhle tříkrálové tradici pokračovat. Za inspiraci moc děkuji Monče.
Na tři krále jsem také (jako každý rok) vyhlíželi koledníky a přispěli. Každý rok z vděčnosti, že jsou lidé, kteří pomáhají nám, i my tuto příležitost využíváme k tomu, abychom pomohli. A je to super pocit. Máte to taky tak?
A znáte Chaloupku na vršku? Na Déčku? My jí milujeme a díl o třech králích je teď hodně v kurzu:-).

Užívejte tu nádhernou, pohádkovou zimu:-).



Žádné komentáře:

Okomentovat