úterý 16. května 2017

Manželské krize

Nedávno jsme jeli s manželem a dětmi kamsi autem. Děti usnuly za druhou křižovatkou, což je naprosto nevídaný úkaz:-). My hned využili nastalého klidu a naladili oblíbený Radiožurnál. Zrovna probíhal rozhovor na téma manželských krizí.
Host postupně jmenoval různé příčiny krizí, od zevšednění, nepečování o vztah, nevěry až po (dle něho) "nešvar žen"(lež jako věž, dělají to i chlapi;-)). Tímto nešvarem žen měly být výčitky v průběhu hádek. Známe to všichni, začnete se hádat kvůli ponožkám válejícím se u gauče a rázem jste o deset let zpět na návštěvě u tetičky a řešíte jakési foux pas. Na toto téma jsem do ticha(ano stále ještě děti spaly)pronesla:"Tak to asi nejsem úplně ženská, když tohle nedělám, viď?" Čekala jsem pochvalu, jaká jsem skvělá manželka, když nevytahuji staré křivdy, ale ne. Manžel odpověděl:"My ale přece žádné dávné křivdy nemáme, tak nemáš co vytahovat." Aha;-). Chvilku jsem si říkala, že to přejdu, ale nedalo mi to. Zmínila jsem, že si myslím, že by se přece jen něco našlo a v hlavě mi běhaly ty situace. Nahlas jsem neřekla nic, protože jsem přece ta úžasná manželka, co staré křivdy nevytahuje:-). Manžel dělal, že nechápe, ale bylo vidět, že usilovně přemýšlí. Nic nevymyslel;-).
Rozhovor v rádiu pokračoval a host jmenoval roky, po kterých dochází v manželstvích a partnerstvích ke krizím nejčastěji. Manžel zkonstatoval, že to na nás neplatí, že my nikdy žádné krize neměli. Nooo...to bych taky neřekla;-). Jelikož nedokážu dlouho mlčet, tak jsem tuhle větu neudržela a vypustila ji z pusy nahlas. Manžel se na mě udiveně podíval a řekl:"Vy ženské jste hrozné, krize máte jenom vy, my chlapi na nějaké krize nemáme čas." Buď jak buď, těší mě, že se mnou manžel nikdy žádnou krizi neměl a že je spokojený...a já tak můžu být taky spokojená, že žiju v manželství, které žádnými objektivními krizemi nikdy neprošlo:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat