pátek 14. října 2016

Poslušně hlásím

...že to byla a je jenom rýma. Hurááá. Sice pořád spíme hodně málo, ale je nám líp a světe div se, vrátila se i dobrá nálada:-).

Ani nevíte, jak se mi ulevilo, že jsme to zvládli doma, s bylinkama, v teple. Ono stejně lilo jako z konve, tak nám venku nic neuteklo:-).

Ondík dostal své vysněné pečené kuře. To jednou přišel a řekl, že když je nemocný, mohla bych mu splnit přání. Vytasil se s přáním pečeného kuřete s kůží. Všichni jsme mu museli slíbit, že je celá ta kůže jen a jen jeho:-). Sledoval troubu, těšil se (my už míň...neb náš bio zdroj letos nevyšel...a fakt neradi děláme tržby vy víte komu...ale pro jednou se to snad nepo...ne?;-)). Pak mu nandavám kuře na talíř a říkám mu:"Chceš nohu nebo prso?" Ondík hned s údivem:"Cože? Prso? Copak to byla nějaká holka?" Jojo, prsíčkové období zdá se nikdy nepomine:-).

Andulka zařadila do svého znakovacího slovníku nové slovo SLON a po dnešku, kdy jsem jí přebalovala mega smrdutý bobek, jehož odérem zamořila půl bytu, možná znak pro slona znamená i znak pro něco VELKÉHO a SMRDUTÉHO, neboť ho na mě ukazovala celou přebalovací dobu i chvíli potom:-). Holt je to kreativní batole:-).
Dnes také při odchodu návštěvy řekla...pusou...papá. Lidi, já skákala metry vysoko a líbala ji na všechna na tvářích dostupná místa. Jo, myslela si, že jsem magor, ale to neva, se tím netajím ani před dětma:-).

Jo a ještě jsem si vzpomněla...v době nejvyšší spánkové krize nám volal taťka, můj taťka. Měli jsme ho na reprák a on nás (manžela a mě) uklidňoval, že to bude brzo dobrý, ať se nebojíme...Jiřík jen dodal:"Hlavně abychom se toho dožili, protože mám pocit, že je to furt horší a horší:-)." Taťkův pokus ho uklidnit tím, že až budou děti v pubertě, budou spát do oběda, taky moc nevyšel. Jiřík hned pohotově dodal, že nás v té době budou prudit jinak. Pak mě objal a řekl, že jediným štěstím je má za všech okolností pozitivní nálada(no nevim:-)). 

Tak lidi, díky, že jste drželi palce nebo pěsti nebo co jste to vlastně drželi...zabralo to. Doufám, že jsem to teď nezakřikla:-). Pa a dík. Fakt. Všem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat