úterý 11. října 2016

Štípněte mě

...prosím...ať vím, že nespím...

Anička i Ondínek jsou pořád nemocní. Ondík má rýmu a je zahleněný. Anička jakbysmet. Naštěstí se ze zvýšených teplotek nevyklubalo nic horšího a zdá se, že je to opravdu "jen" rýma, zato pořádná. Ondrášek je přes den živola, lítá jak čert a je k nezastavení, ale večer ho rýma budí. Špatně se mu dýchá, nutí ho to ke kašli a je každou chvilku vzhůru. 
A Andulka? Ta to má stejně. Přes den lítá a je veselá, ale v noci nespí. Pořád odsáváme. Mám pocit, že nespím snad ani pět minut v kuse. Když nejsem vzhůru s Ondráškem, vstávám k Aničce. Dnes jsem měla pocit, že nemá cenu ani lehat do postele. Vždy jsem ji odsála, uložila, pohladila, uklidnila, lehla jsem si a přikryla se a znovu vstala...
Děkuju vynálezci čaje a čokolády, protože ty jsou mou spásou;-).

...a jestli můžete, štípněte mě ještě jednou...protože to tak uteklo...a už nemám na začátku dvojku, ale trojku...a hned za ní stojí nula. Jo, je mi třicet:-). Moje mamka tvrdí, že je to nejlepší věk:-), tak jí budu věřit:-).

Omlouvám se, nemám energii psát teď nic vtipného, ale jen co se trošku vyspím, vše vám vynahradím.

A tady máte ochutnávku z narozeninové oslavy. Máme s manželem narozeniny 14 dní po sobě, takže je slavíme společně. Dostali jsme nádherné dorty od tchýničky, která nás prostě perfektně zná a posuďte sami, naše záliby jsou z dortů zjevné. Pokoušeli jsme se o krásnou rodinnou fotku, protože jich máme málo, možná vlastně míň než málo, ale nešlo to. Děti se odmítaly převléknout do něčeho slušivého a při focení ječely, takže jsme je přestali týrat, vypustili je a pořídili jen pár fotek, když ožíraly dort:-).

Babička chytře udělala knoflíky jen na zobání, které dala na prkénko k dortu, aby získala alespoň pár vteřin navíc na vyfocení celých dortů:-).

Mašle z dárku je zaujala, Ondík si ji dal na rameno a tvrdil, že je král.

Po chvilce přestaly být knoflíky zajímavé a vrhly se na manželovy neonky:-)

Na dortech bylo vše jedlé. Nikde žádná špejlička, prostě nic navíc. Byly výborné. :-)

PS: Sedačku nemáme výstavní, dostali jsme ji po svatbě darem (ostatně jako většinu nábytku;-)), protože jsme byli mladí studentští manželé s holými zadky;-). No a teď se na sedačku postupně šije potah, ale mám pocit, že dřív než to ušiju, budou děti velké a třeba i budeme mít na novou:-)....ale třeba se pletu. Opěrky už mám, teď jen aby děti byly zdravé, aby měl Jiřík čas hlídat a abych mohla sednout ke stroji:-).

papa

2 komentáře:

  1. Dort byl výborný, měla jsem tu čest ochutnat a neboj..jak zpívá Matuška: To všechno vodnéééés čas! I rýmu, i probdělé noci i sedačku...jen ta Láska pořád nepřestává a proto do ní má SMYSL investovat čas a energii a nespaní a.....Všechno nejlepší ať přinese čas a to horší ať vodnééése!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, díky,díky. Já vím, často si říkám, aby ten čas letěl, ale pak sama sebe zarazím, protože vím, že až odletí, budu chtít, aby se vrátil zpět. To jsme holt my, věčně nespokojení lidé:-).

      Vymazat