čtvrtek 22. září 2016

My máme víno...

Dnes jsem tu jen na skok. Nedá mi se s vámi nepodělit o fotky dětí ze zahrady. Máme víno..uzobávají ho ptáčci i děti:-). Ptáčci zásadně bez naší přítomnosti a děti? Ty se posadí na terasu, jen tak na prkna a čekají, co jim nanosím...a pak se vzájemně krmí, odkládají hrozny všude kolem sebe(jen ne zpět na talířek:-)). Mají z toho legraci a schválně mě popichují a krmí, ale zásadně jen těmi zelenými(nezralými), protože se šklebím a dělám obličeje:-). Podzim miluju. Je barevný, zábavný, vzduch voní zimou a ranní sychravo a mlhavo je prostě super...Co vy? Taky milujete podzim tak, jako my?

MĚJTE SE KRÁSNĚ, PODZIMNĚ A MELANCHOLICKY:-).
Moji miláčci:-).


Je zralá? Není zralá? ;-) ... A všimněte si v pozadí jeho rytířského pásu. Je plně vybavený, má dřevěný meč, dýku a pistoli:-)..."Tu dnešní rytířové mají, jako fakt mami. Určitě."

Zlatíčko, ještě před rokem to vypadalo, že bude jíst jen PEGem a ejhle, dnes zobe víno:-). Pokaždé, když ji vidím jíst pusou, cokoli, mám pocit, že jsem svědkem velkého zázraku...a možná to opravu není jen pocit.



4 komentáře:

  1. Máš moc krásné děti, Martí a super blog, moc ráda ho čtu :) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:-). Snažím se....jen ty fotky nejsou nic moc...ale třeba...časem:-)...budou lepší:-).

      Vymazat
  2. Podzim??? Barvy fajn... jinak fůůůj :D

    OdpovědětVymazat