pátek 23. září 2016

Výsledek reklamace

Budete valit bulvy:-). Když jsem fotila Ondráškovy botičky na příspěvek o "novém obutí", zoufala jsem si, jak je možné, že jsou v takovém stavu a děsila jsem se procesu reklamace. Vlastně jsem si byla jistá tím, že se do toho boje s větrnými mlýny nejspíš nepustím. A pak...vlastně ani nevím jak se to stalo, jsem si řekla, že ne a ne a ne. Že jsem přece teď ta bojovná matka a žena, kterou nějaká reklamace neskolí. Zvedla jsem telefon a volala mamce, aby mi dala číslo na paní, která vlastní obchod, kde jsme botičky kupovali. 

A modlila jsem se...abych to vzala za správný konec. Není mi vlastní na někoho ječet, že máme rozlepené boty a bla bla a bla, protože si myslím, že nikdo(snad...ano, jsem stále naivní) nevyrábí boty tak, aby se rozbily po měsíci nošení, že pořád tu jsou lidé a firmy, které dělají něco s láskou(viz také tvůrci z Fleru).

A pak jsem paní volala. Byla jsem na ni milá, vysvětlila jí naši situaci...rozlepené obě boty, bydlíme na druhé straně republiky od kamenného obchodu. Sama jsem jí navrhla, aby mi dala svůj mail, že jí pošlu fotky bot a ona ať posoudí, jestli máme šanci na kladnou reklamaci u výrobce. Nezapomněla jsem poznamenat, že pro mě není přijatelné řešení, že jí boty poštou pošlu, budu čekat 4 týdny a vrátí se mi zalepené boty. Prostě a jednoduše má Ondrášek na podzim jen tyhle a nechci kupovat na měsíc nové, aby měl v čem do vyřízení reklamace chodit. Paní mě pochopila, byla milá a vstřícná.

Dobrý začátek, že?:-)

Obratem jsem poslala mail(fotky jsem už měla;-)) a hned večer jsem dostala odpověď.

Jestli čekáte odmítnutí, jste vedle. Paní mi napsala, že neví, zda to výrobce jako reklamaci dle mých požadavků(peníze nebo nic) uzná, ale že ona jako prodávající to uznává, protože tohle by se s botami po měsíci nošení opravdu stát nemělo a že mi peníze pošle za sebe, ať jí obratem pošlu číslo účtu.

Chápete to? Takhle skvělá je, takže pokud někdo chcete koupit boty, dětské oblečení nebo cokoli pro děti...a jste ze Stochova u Kladna...šup k paní Zdobinské(Kuklové) do obchodu. Už jsme od ní měli mnoho oblečků, několikery bačkůrky(značky Befado) i zimní botičky(Peddy) a všechno bylo bez potíží...no a sami vidíte, že když se náhodou nějaká potíž objeví, hned se skvěle a hlavně mile vyřeší.

Moc děkujeme:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat