středa 21. září 2016

Zpět v čase

Světe div se, mám čas jen pro sebe....aneb páteční Pecha Kucha a sobotní výlet zpět v čase...aneb swingový koncert:-).

Jojo, v pátek jsem vyrazila do našeho Zátiší na další Pecha Kuchu. Tentokrát měla téma Komu se nelení, tomu se zelení:-). Těšila jsem se. Vzala jsem si džíny, mikinu, na záda batoh na nohy své milované Tamarisky a v batohu jsem měla jen deku pod zadek a teplejší bundu, peněženku, mobil, kapesníčky a klíče. Chápete to? Žádné pleny, dudlíčky, lahvičky, cévky, sterilní čtverce ani neprůstřelnou zásobu fízáku a hraček na zabavení:-). 
Šla jsem pěšky, nikoho jsem nehlídala a jen jsem si užívala tu vůni podzimu, bylo mi teplo a koruny stromů pomalu ale jistě dávaly tušit, že podzim je tu. 
Pecha Kuchu jsem si užila. Dala jsem si tak trošku vychlazenou Plzeň, poslouchala účinkující...architekty, majitelku nakladatelství Baobab, mladíky z rybárny, chlapíka z Protišedi a další. Bylo to prostě super. Popovídala jsem s pořadateli, pochválila Pavlíkovi žraločí tričko, pokusila jsem se přesvědčit Marcela, že je jako moderátor super a že bez něj žádná další Pecha Kucha nebude to ono...měl nějakou krizi. Samozřejmě, že zbytečně:-)(myslím tu krizi, přemlouvání snad zabralo:-).


No a v sobotu jsem se zkrášlila, natočila si vlasy(asi po miliardě let) a chystala se na swingový koncert. Ondík mi vysvětloval, že maminky nesmějí nikam chodit, že musejí být doma. Řekl mi, že jsem jako princezna a že si ty šatičky budu oblíkat i doma:-). Řekl mi, že jsem skvělá a že jsem jeho láska. Pozor...největší láskou je Anička:-). Navzdory tomu, že píďata ještě byla plná energie a manžel se tvářil dost zoufale, jsem jim poslala pusu, udělala pápá a letěla na koncert. Měla jsem to na čas:-).
A...bylo to super...Bohužel patřím mezi ty lidi, kteří nerozeznají čistý tón od vrzání dvěří...ALE nic to nemění na faktu, že mám hudbu ráda, a i když se často(možná vždycky;-)) vlním totálně mimo rytmus, hudební akce si naplno užívám. Užívali si to všichni. Mí přátelé(i když Lenka byla trošku nervozní z moderování(spíš to jen tak hrála, je to profesionální herečka-jako fakt, opravu vystudovaná) a holky stáli za barem)si to užili také. Vlnili jsme se v rytmu(někteří=já i mimo rytmus), páteční Plzeň vyměnili za sklenku vína a povídali, smáli se a dělali prkotiny. Jo, to máte tak, když se mamky a taťkové(někteří čtyřnásobní) dostanou sami bez dětí ven, jsme pak jak utržení ze řetězu. No...posuďte sami. Fota hovoří za vše:-). 

Posílám swingové papá:-)

Výborný prostor, znělo to skvěle...a všichni se vlnili:-).

Jára a Čouda....a sklenka vína:-).
Tři krásné dámy...Janča (nejvěrnější čtenářka) a sesterské duo Janštů:-).
Nejkrásnější barmanky....a výborná Panna cotta:-).
Autorka a nej čtenářka:-)...nebezpečné swingové duo:-).

Janča, já a Lenka...spolupořadatelka téhle báječné akce, super žena a maminka dvou synů a jedné princezny(mé kmotřenky)....a hlavně herečka a kovářova žena:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat