čtvrtek 10. listopadu 2016

Bolavý zoubek

"Au, maminko, mě bolí zoubek, víš?" Tak takhle to v neděli začalo. Ondínka bolel zoubek. Zlobil ale jen občas, v neděli, v úterý a dnes, ale v pondělí a ve středu nebolel. Rozhodla jsem se Ondráška vzít k zubařce, abychom něco nezanedbali. Přišel ze školky a vyrazili jsme. Bylo to celkem daleko, tak jsem závodili, kdo bude dřív u stromu, u odpadkového koše, kdo uvidí jako první autobusové nádraží atd. Aby nebyla nuda, rozhodl se Ondrášek čůrat na křižovatce na travičku(a to byl doma, než jsme šli). Nedalo se nic dělat:-). Nejvtipnější bylo, že i přes mé vroucné prosby se Ondík otočil tak, aby měl výhled na křižovatku. No nevím...snad z něj nevyroste nějaký exhibicionista:-).
V čekárně měli skákacího koně, což můj malý rytíř ocenil a čekání uteklo. Měl slíbenou odměnu(Mrožíka-nanuka), a tak se do ordinace těšil. Paní doktorka byla zlatá. Pečlivě prohlížela a koukala...ale nic neviděla. Ondík má zoubečky zdravé a krásné a dostal velkou pochvalu. Ulevilo se mi a už jsem se viděla venku. V tom sestřička od počítače zvolala:"Paní Hronková, vám tu chybí preventivní prohlídka." Vytasila jsem se s tím, že to vím, že to nějak nestíháme. Paní doktorka se usmála a řekla:"Tak se posaďte, když už tu jste." Neeeee...vůbec jsem na to nebyla psychicky připravená,ale zuby jsem si pro jistotu doma vyčistila(nějak to neumím, jít k zubaři, i jako doprovod, a nemít vyčištěné zuby). Nechápu proč se mi tohle děje...Ondík má zdravé zuby a já mám jeden kaz a ještě mi leze osmička, úplně jinam než má, a i ten pidi kousek, který kouká, je zkažený. Paní doktorka mě uklidnila, že se to v tom místě opravdu špatně čistí, takže to není má vina. Uáááá...čeká mě vyříznutí osmičky. Ach jo. 
Jako chápete to? Jdete s dítětem k doktoru, vysmátá, že vám nebudou nic dělat(kdo má rád zubaře, že?)a odcházíte s tím, že dítě je v pohodě(a nese si Mrožíka)a vy si nesete lísteček s datem plánovaného utrpení. No...držte mi 17.12. palce. 

Ps: Listí zatím dál nepadá...asi zabrala terapie třezalkovým čajem, kafem s vaječňákem a večerním kakaem(to asi na ty zuby není super, co?).

1 komentář:

  1. To já zažila, osmičky jsou zlo... ale budeš mít doživotně pokoj :)

    OdpovědětVymazat