sobota 5. listopadu 2016

Před a po

Je sobota...a já nemám dobrý den...v podstatě nic tragického ani chmurného se neděje...ale veselo mi není. Padl na mě nějaký splín. Sice jsem uvařila, uklidila a pere mi pračka...ale nic se mi nechce. Znáte to? Nesnáším takovéhle nálady.

No a aby se maminka nenudila a zasmála se, rozhodly se veverky vzít sobotní plány do vlastních rukou:-).

Takto vypadala naše podzimní výzdoba na stole včera...

...a takhle vypadá dnes:-)...

..prostě kaštánková válka:-).

Miluju je, veverušky naše, člověk se s nimi nenudí:-).

Jo vlastně:-)...ještě jsme ráno stihli s Ondráškem vyrobit dárek pro tchána...jablíčkové tričko, ale pššššt;-).

Mějte se krásně...ať vás chmury míjí a je vám jen a jen veselo.

1 komentář:

  1. znám a ideálně je "někdo" zhmotní do mega problému, protože když mám takovou náladu, vždycky zapomínám, že "jsem přijatá, milovaná, dokonalá" a nemusím se cítit vinna. Takže přijde někdo se svým problémem a nalije ho na mě, a já to nerozpoznávám, ale cítím se obviňovaná a tak se bráním = mega problém. Kaštánková válka? to je zatím raději nenapadlo, jsi tak milosrdná:)

    OdpovědětVymazat