čtvrtek 24. listopadu 2016

Na skok

Dnes jsem tu jen na skok...Naplno jsem se zavalila prací všeho druhu, abych měla zaměstnaný mozek. Vyhazuju věci, které nepotřebujeme, třídím skříně a rozesílám po známých a zbytek tu mám nachystaný, že ho dáme do kontejneru pro charitu. Tohle třídění a vyhazování má sice mnoho pozitiv, třeba, že je(nebo spíš bude) v domě víc místa a "líp se mi dýchá", ale taky to znamená, že je tu mnohem větší bordel než normálně. Blíží se první adventní neděle a v sobotu nás čeká oslava Ondráškových narozenin...už mu budou 4, to letí...a současně i Aničky oslava...té už budou 2:-). A moje domácnost místo aby se skvěla čistotou a já jen dolaďovala drobnosti, vypadá jako squaterské doupě;-). No co, to se nějak zmákne.
Každopádně jsem spokojená, protože hlavu mám zaměstnanou, Andulka se dnes smála, kluci si dnes hráli na rytíře a celé odpoledne statečně bojovali. Byla tu taková rodinná pohoda. To jsme potřebovali. Ještě včera jsem byla docela zoufalá, protože Andulka nechtěla jíst, sahala si na tvářičky a na krček a fňukala, asi jí to bolelo. Dnes byla lepší a veselejší, tak to ze mě spadlo. 
Náladu mi zvedla i pošta a DPD, protože mi dorazily jedny z posledních objednaných dárků...a už je budu mít skoro všechny:-)...nebo tedy ty, které jsem si naplánovala zařídit do konce listopadu, už jsou všechny. V lednici mám zadělané linecké(ze 4 dávek;-)) a nad jídelním stolem visí vánoční výzdoba...oujéééé...sice v tom čurbesu není tak krásná....ale to zítra poladím:-). Vařeno máme....tak se bude jen uklízet.

Jo a kdybyste se chtěli inspirovat a být taky blázni jako já, tak koukejte, kolik projektů musím ještě do Štědrého dne stihnout:

  • doplést Ondráškovi svetr(chybí mi půlka rukávu a ramena)
  • uháčkovat Andulce bolerko
  • uplést Andulce šálu
  • ušít Aničce quiet book
  • uplést čepici pro švagrovou
  • uplést bezprstové rukavice pro ségru
No a ty běžné věci, jako umýt okna, nábytek, udělat výzdobu, napéct cukroví(na to se těším nejvíc),zabalit dárečky(to bude taky super:-)) a hlavně udělat domácí vaječňák...ty ani nepočítám. Zimu a advent a Štědrý den prostě miluju...je to ten nejlepší čas v roce:-). Takže my...jedeme na adventní vlně a nenecháme se tím blbým nádorem rozhodit a nenecháme si to vůbec zkazit:-). Oujééééé;-)

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Ale jdi Jani...ty podáváš výborné výkony na poli vědy...to je mnohem důležitější, než vytříděné skříně:-).

      Vymazat